Visuell identitet for Ungdomskonferansen, november 2017
Musepekeren er ett symbol på digitalisering og interaksjon, noe som stod i fokus på konferansen. 
Arrangementet hadde som formål å "oppdatere" unge på ulike dagsaktuelle temaer som for eksempel psykisk helse, motivasjon og trender. Derav navnet "Logg inn: Oppland".
-
Fargene som brukes i den visuelle identiteten kan minne om pastell neon-farger. 
De er intense, men samtidig rolige, og er valgt ut fordi de gir positive følelser, energi og er ungdommelige. 
-
 Som skrifttype brukes Nexa i både bold og light. 
Den er moderne og enkel, men samtidig sprek.
-

-
GIF'er er mye brukt  i for eksempel keynote-presentasjonen fordi det er en morsom ungdomstrend, 
som likevel fungerer som et beskrivende element. 

-
De to bildene brukes som bakgrunn i ulike formater som alternativ til heldekkende lilla. 
Bildene er valgt fordi de viser både storslått natur, noe som symboliserer Oppland, og ungdom. 
-
Det ble også produsert ulike videoer til konferansen. 
Videoen over ble brukt som åpning av konferansen. 
-
...
Til konferansen ble det produsert en rekke produkter som for eksempel konferansemapper, roll-ups, buttons, crew-id, informasjonsskriv og diverse digitale design til bruk i sosiale medier etc. 
-
Fotografi av alierajak.com
Design, konsept & videoproduksjon av Frederik Feiler
Back to Top